مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:002021-01-05اقتصادي

آزادسازی 520 محدوده معدنی کرمانشاه در راه است


کارشناس اکتشاف معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از آزادسازی 520 محدوده معدنی در استان خبر داد و گفت: این آزادسازی همزمان با پنج استان دیگر در 30 دی ماه اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بیش از 11 هزار معدن و پهنه معدنی غیرفعال در کشور وجود دارد که در راستای ایجاد فرصت برای اشتغال و سرمایه گذاری مصوبه آزادسازی این معادن ابلاغ شده و براساس این مصوبه، مهلت فعال سازی معادن راکد به زودی تمام می شود و معادن غیرفعال توسط استاندار و شورای معادن برای فعال سازی به مزایده گذاشته می شوند.

براساس این گزارش، در استان کرمانشاه نیز در راستای تحقق سیاست کلی اصل 44 قانون اساسی مبنی بر تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری در فعالیت های اقتصادی، 520 محدود معدنی بلوک شده، آزادسازی خواهد شد و از طریق مزایده به شرکت ها و اشخاص حقیقی دارای صلاحیت فنی و مالی واگذار می شود.

فرهاد رضا زاده، کارشناس اکتشاف معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص این آزادسازی، اظهار داشت: در راستای دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر آزادسازی محدوده های بلوکه شده در استان کرمانشاه نیز طی دو مرحله این آزادسازی را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 520 محدوده معدنی کرمانشاه در راه است

آزادسازی 520 محدوده معدنی کرمانشاه در راه است