مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:052021-01-05اجتماعي

رصد آلودگی هوای تهران از طریق 35 ایستگاه سنجش آلودگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهرداری تهران اعلام کرد: در پهنه مناطق 22 گانه شهر تهران، 35 ایستگاه سنجش آلودگی هوا شامل 21 ایستگاه توسط شهرداری تهران و 14 ایستگاه توسط سازمان حفاظت محیط زیست نصب شده است که 29 ایستگاه آن از جمله 16 ایستگاه شهرداری .

- شهرداری تهران اعلام کرد: آلودگی هوای تهران از طریق 35 ایستگاه سنجش آلودگی رصد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهرداری تهران اعلام کرد: در پهنه مناطق 22 گانه شهر تهران، 35 ایستگاه سنجش آلودگی هوا شامل 21 ایستگاه توسط شهرداری تهران و 14 ایستگاه توسط سازمان حفاظت محیط زیست نصب شده است که 29 ایستگاه آن از جمله 16 ایستگاه شهرداری تهران و 13 ایستگاه سازمان حفاظت محیط زیست، مجهز به دستگاه اندازه گیری ذرات معلق کمتر از 2 و نیم میکرون به عنوان آلاینده شاخص فصل زمستان است.

اطلاعات 21 دستگاه اول مستقیم و بی واسطه توسط سرور های شهرداری تهران، دریافت و برای 2 میلیون شهروند تهرانی در نقاط مختلف شهر تهران، نمایش داده می شود و اطلاعات 25 ایستگاه سازمان حفاظت محیط زیست نیز از طریق شبکه اینترنت به سرور های شهرداری تهران، منتقل و نمایش داده می شود.

چنانچه اطلاعات هر کدام از ایستگاه ها به سرور منتقل نشود، تصویر کیفیت هوا نمایش داده نخواهد شد که این موضوع می تواند ناشی از اشکال در تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد آلودگی هوای تهران از طریق 35 ایستگاه سنجش آلودگی

رصد آلودگی هوای تهران از طریق 35 ایستگاه سنجش آلودگی