مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:102021-01-05اجتماعي

هشدار کتبی توقف آلودگی به واحدهای آلاینده در 50 کیلومتری اصفهان


اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در خصوص توقف آلودگی به کلیه واحدهای صنعتی و معدنی آلاینده هوا مستقر در شعاع 50 کیلومتری کلان شهر اصفهان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، با توجه به قرار گرفتن این کلان شهر شرایط اضطرار آلودگی هوا، اخطاریه زیست محیطی صادر کرد.

بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان، به دلیل پایداری هوا، وارونگی دما و انباشت آلاینده های جوی در اصفهان با توجه به تعدد پایش های زیست محیطی، تذکرات شفاهی و اخطاریه هایی اخیراً از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان برای واحدهای آلاینده محیط زیست صادر شده است.

این اداره کل تأکید کرده است: در اجرای وظایف قانونی خود و حفظ حقوق زیست محیطی شهروندان استان همچنین پیشگیری از بحرانی شدن شرایط اضطرار آلودگی هوا به کلیه واحدهای صنعتی و معدنی مستقر در  شعاع 50 کیلومتری شهر اصفهان که فعالیت همراه با آلودگی هوا دارند اخطار می کند که چنانچه  فعالیت های آنان که موجب تشدید آلودگی هوا می شود ادامه یابد با حکم مراجع قضایی نسبت به پلمب واحدهای متخلف اقدام سریع صورت می گیرد.

این اخطار به منزله ابلاغ هشدار کتبی در  توقف آلودگی به کلیه واحدهای صنعتی و معدنی آلاینده هوا مستقر در شعاع 50 کیلومتری کلان شهر اصفهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کتبی توقف آلودگی به واحدهای آلاینده در 50 کیلومتری اصفهان

هشدار کتبی توقف آلودگی به واحدهای آلاینده در 50 کیلومتری اصفهان