مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:552021-01-05فرهنگي

پوشش نمایشگاه مجازی کتاب تهران توسط رادیو فرهنگ


مدیر رادیو فرهنگ و مدیرعامل خانه کتاب ایران در نشستی تفاهمنامه همکاری بین این 2 نهاد را امضا کردند و مقرر شد رادیو فرهنگ نمایشگاه مجازی کتاب تهران را پوشش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ و ایوب دهقانکار مدیر عامل و رییس هیات مدیره خانه کتاب و ادبیات ایران در دیداری که امروز صبح سه شنبه 16 دی در دفتر شبکه فرهنگ برگزار شد درباره همکاری رادیو فرهنگ و خانه کتاب در برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران و اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه به توافق رسیدند.

مدیر رادیو فرهنگ در این دیدار گفت: رادیو فرهنگ در برنامه های مختلف به حوزه کتاب توجه دارد به ویژه در گروه کتاب این شبکه رادیویی در معرفی نویسندگان، کتاب ها و ناشران اهتمام داریم.

وی ادامه داد: در این گروه برنامه سازی شکل های مختلفی برای ترویج کتاب و کتابخوانی در قالب برنامه های رادیویی در نظر گرفته ایم که نقد و بررسی کتاب، پوشش رسانه ای اخبار مربوط به کتاب و کتابخوانی از جمله کودک و نوجوان، بزرگسالان و دانشگاهیان و حوزویان، معرفی مروجان کتاب، مسابقه کتابستان و تاکید ویژه برنامه هفت اقلیم بر کتاب و کتابخوانی از جمله آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش نمایشگاه مجازی کتاب تهران توسط رادیو فرهنگ

پوشش نمایشگاه مجازی کتاب تهران توسط رادیو فرهنگ