مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:552021-01-05سياسي

عدم بررسی لایحه «بهره برداری از پیاده روها» به دلیل جلسه با منتقدان لایحه


اعضای شورای شهر تهران با رای مثبت خود لایحه «طرح بهره برداری از پیاده روها» را به دلیل برگزاری جلسه هم اندیشی با منتقدان از دستور بررسی خارج کردند.

- عدم بررسی لایحه بهره برداری از پیاده روها به دلیل جلسه با منتقدان لایحه اعضای شورای شهر تهران با رای مثبت خود لایحه طرح بهره برداری از پیاده روها را به دلیل برگزاری جلسه هم اندیشی با منتقدان از دستور بررسی خارج کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس دستور جلسه شورای شهر مقرر شده بود که در جلسه امروز صبح لایحه طرح بهره برداری از پیاده روها مورد بررسی اعضای شورای شهر قرار گیرد، اما در ابتدا محسن هاشمی با بیان این که پیشنهادی توسط دو عضو شورای شهر یعنی بهاره آروین و علی اعطا به هیات رییسه تقدیم شده و خواستار آن شدند که این لایحه از دستور بررسی خارج شود، گفت: از یکی از پیشنهاد دهندگان درخواست می شود که دلایل پیشنهادی خود را برای همه اعضاء تشریح کنند.

در ادامه علی اعطا به عنوان یکی از پیشنهاد دهندگان خروج این دستور از بررسی اظهار کرد: در 28 اسفندماه سال گذشته لایحه طرح بهره برداری از پیاده روها از سوی شهرداری به شورا ارسال شد و کار مفصلی بر روی این لایحه در شورای شهر انجام گرفت.

وی با بیان این که بررسی این لایحه به دو کمیسیون برنامه و بودجه و معماری و شهرسازی سپرده شد، با این حال دو کمیته ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم بررسی لایحه «بهره برداری از پیاده روها» به دلیل جلسه با منتقدان لایحه

عدم بررسی لایحه «بهره برداری از پیاده روها» به دلیل جلسه با منتقدان لایحه