مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:552021-01-05بين الملل

کویت تصمیم برای خرید بالگرد آپاچی آمریکایی را تکذیب کرد


ستاد مشترک ارتش کویت اخبار برخی رسانه ها درباره تصمیم این کشور برای خرید بالگردهای آپاچی آمریکایی به مبلغ چهار میلیارد دلار را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ستاد مشترک ارتش کویت ضمن تکذیب اخبار مربوط به تصمیم این کشور برای خرید بالگردهای آپاچی به مبلغ چهار میلیارد دلار تأکید کرد که این اخبار دقیق نیست.

طبق گزارش وبگاه الخلیج اونلاین ستاد مشترک ارتش کویت همچنین در بیانیه خود آورده است که تمامی طرح ها و قراردادها از طریق کانال ها و اقدامات قانونی انجام می شود.

در بیانیه مذکور بر ضرورت دریافت اخبار از منابع رسمی و روابط عمومی ستاد مشترک ارتش کویت تأکید شده است.

چهارشنبه گذشته وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که وزارت خارجه این کشور با امکان فروش بالگردهای آپاچی و قطعات یدکی سامانه دفاع موشکی پاتریوت به موشک در قالب دو قرارداد جداگانه به ارزش حدود 4.

2 میلیارد دلار موافقت کرده است.

در بیانیه وزارت دفاع آمریکا همچنین آمده بود که دولت کویت برای خرید هشت فروند بالگرد آپاچی AH-64E و ارتقای 16 بالگرد آپاچی AH-64D به نوع  A.

H-64E درخواست کرده است.

در بیانیه مذکور آمده بود که ارزش قرارداد بالگردها به چهار میلیارد دلار و ارزش قرارداد فروش قطعات یدکی سامانه دفاع موشکی پاتریوت و آموزش های مربوط به نسخه پیشرفته نیز به 200 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کویت تصمیم برای خرید بالگرد آپاچی آمریکایی را تکذیب کرد

کویت تصمیم برای خرید بالگرد آپاچی آمریکایی را تکذیب کرد