مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:552021-01-05سياسي

خبر خوش برای ساکنین اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)


پس از 40 سال محدودیت ساخت و ساز در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، این مشکل پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره رفع محدودیت ساخت و ساز در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: این موضوع حدود 40 سال رها شده  و بلاتکلیف بود که با پیگیری محمد سالاری، محمود میرلوحی و دیگر اعضای شورای شهر به سرانجام رسید و محدودیت ساخت و ساز در این محدوده پایان یافت.

وی افزود: همچنین طرحی با عنوان گور آرامستان در دو محله تاریخی شهری ری تصویب شده بود که در این دوره در کمیسیون ماده 5 طرح فاخری برای آن تعیین شد که از شهرداری تهران خواستارم ایراداتی که در سیستم شهرداری در این زمینه وجود دارد را رفع کند تا شادی مردم این منطقه به تلخ کامی تبدیل نشود.

این عضو شورای شهر تهران درباره تأسیس مرکز تفکیک زباله در نزدیکی محله های مسکونی منطقه 20 و ابتدای حریم منطقه 19 گفت: این اقدام توسط شهرداری نگرانی و اعتراض شدید مردم را به همراه داشته که بسیار به جا است و باید حتما برای آن چاره ای اندیشیده شود.

خلیل آبادی با اشاره به اینکه روزانه 9 هزار تن پسماند به شهرری گسیل داده می شود گفت: بر درد مردم شهرری با این اقدامات نمک نپاشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای ساکنین اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

خبر خوش برای ساکنین اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)