مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 08:052021-01-05سياسي

امیرآبادی: کم شدن سهمیه کنکور ایثارگران، خط قرمز مجلس است


امیرآبادی با اشاره به جمله ای از وزیر علوم که گفته بود می خواهیم سهمیه ها را اصلاح کنیم، گفت: اگر می خواهید سهمیه را افزایش دهید، مجلس موافق است اما کم شدن سهمیه ایثارگران خط قرمز مجلس است و ما اجازه این کار را نخواهیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور، رتبه های زیر 100 کشوری خانواده ایثارگران که بدون استفاده از سهمیه توانستند به این موفقیت دست پیدا کنند، با حضور حجت الاسلام شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، سعید اوحدی، رییس بنیاد شهید، منصور غلامی وزیر علوم، احمد امیرآبادی نماینده مجلس شورای اسلامی، خانواده شهید علم الهدی و جمعی از برگزیدگان کنکور 99 صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم که همزمان استان های دیگر نیز به صورت آنلاین در جریان برنامه قرار داشتند، حجت الاسلام شکری دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: اهتمام رهبر حکیم انقلاب به خانواده شهدا و رشد تعالی این عزیزان بسیار است.

  وی بیان داشت: هنوز جنگ شروع نشده بود و خانواده شهدا مربوط بودند به جریان انقلاب.

امام برای پیشکسوتان انقلاب در 22 اسفند 58 دستور دادند بنیاد شهید تشکیل شود که نشان می دهد این رهبر فرزانه چه افق های دوردستی را می دیده است و پیش از شروع جنگ برای آن تدبیر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرآبادی: کم شدن سهمیه کنکور ایثارگران، خط قرمز مجلس است

امیرآبادی: کم شدن سهمیه کنکور ایثارگران، خط قرمز مجلس است