مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 08:202021-01-05حوادث

دستگیری سه گروه شکارچی در فارس


اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس از دستگیری سه گروه شکارچی غیرمجاز طی دو روز گذشته در پارک ملی قطروییه و کوه های اطراف شهرستان شیراز خبر داد.

- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز گفت: طی 2 عملیات جداگانه در کوه های اطراف شیراز، 2 گروه شکارچی غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست فارس، ابراهیم حیدری گفت: ماموران یگان حفاظت این اداره از ساعات ابتدایی صبح 15 دیماه تا 20 شب همان تاریخ موفق به شناسایی و دستگیری 2 گروه از شکارچیان غیرمجاز در کوه های اطراف شهرستان شیراز شدند.

حیدری گفت: ماموران از این شکارچیان غیرمجاز 2 قبضه اسلحه غیر مجاز شکاری، 3 قبضه اسلحه مجاز شکاری، 7 قطعه کبک و 4 رشته تور زنده گیری پرنده کشف و ضبط کرده و پرونده این افراد را برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع کردند.

دستگیری 4 شکارچی در قطروییه رییس پارک ملی قطروییه شهرستان نی ریز استان فارس نیز از دستگیری 4 شکارچی متخلف قبل از اقدام به شکار در محدوده این پارک خبر داد.

مهدی پور گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست روز 13 دی حین گشت زنی، موفق به شناسایی 4 متخلف شده و پس از تفهیم اتهام شروع به شکار ، آنان را برای سر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سه گروه شکارچی در فارس

دستگیری سه گروه شکارچی در فارس