مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 08:252021-01-05سياسي

برزخ 7 ساله عشرت آباد!


هفت سال بعد از نخستین امیدواری ها برای مرمت و ساماندهی عشرت آباد تاریخی؛ بار دیگر حرف از برگزاری جلسه بین سازمان زیباسازی، میراث فرهنگی و نهاد نظامی است تا برای برنامه های مرمتی و ساماندهی عشرت آباد نتیجه گیری شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 13 دی هفت سال قبل؛ احمد مسجد جامعی - رییس وقت شورای شهر تهران - در بازدید از منطقه هفت شهرداری تهران و عمارت عشرت آباد، با حضور مدیر کل وقت میراث فرهنگی استان تهران و معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بعداز بازدید از داخل عمارت کلاه فرنگی نسبت آغاز عملیات مرمت و نجات بخشی عمارت عشرت آباد تا پایان سال جاری - 1392 - تاکید کردند.

در جریان آن بازدید امیدوار بودند که در مدت سه هفته تا یک ماه سند مرمت این عمارت تهیه و مسئولیت های هر ارگان مشخص شده و پس از این یک ماه زمان بندی مشخصی برای پایان کار ارائه شود.

حتی معتقد بودند با پایان مرمت ها؛ برای کارکرد و کاربری فضا می توانند تصمیم گیری کنند تا مشخص شود آیا می توان به عنوان یک موزه و فضای دید عمومی از آن استفاده کرد یا باید کاربری دیگری برای آن اندیشید.

حتی سردار ریوندی - معاون وقت هماهنگ کننده سپاه نیز که در آن جلسه بازدید حضور داشت با تاکید بر اینکه همین حالا نیز این مجموعه در معرض بازدید مردم قرار دارد و نیروهای بسیج از آن استفاده می کنند، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزخ 7 ساله عشرت آباد!

برزخ 7 ساله عشرت آباد!