مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 08:402021-01-05حوادث

کشف یک انبار احتکار مواد غذایی در بندرعباس


با هوشیاری مأموران پلیس امنیت عمومی استان انواع کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال از یک انبار در بندرعباس کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا سبزواری صبح امروز در گفت وگوی خبری اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری غیر قانونی تعداد قابل توجهی اقلام مصرفی در یک انبار غیر مجاز در شهرستان بندرعباس نموده، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران به همراه کارشناسان مربوطه با هماهنگی مقام قضایی به مکان مورد نظر اعزام شدند، افزود: مأموران در بازرسی از این انبار تعداد یک هزارو 340 بطری روغن مایع سرخ کردنی، 310 کیسه برنج خارجی، 498 کیسه برنج ایرانی  و یک هزار و 100 کارتن تخم مرغ  احتکار شده کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده 3 میلیارد ریال اعلام شد، اظهار داشت: در این عملیات یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید.

این مسئول انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور لطمه وارد کند به شدت برخورد می کند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از وجود اینگونه انبار ها سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک انبار احتکار مواد غذایی در بندرعباس

کشف یک انبار احتکار مواد غذایی در بندرعباس