مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 08:452021-01-05اقتصادي

دانلود بازی موبایل شهرنشینان - Townsmen Premium


Townsmen شهرنشینان یک بازی زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژی و شبیه سازی از استودیوی بازیسازی HandyGames مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از 10 میلیون بازیکن از سراسر جهان از زیباترین و برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود و امتیاز 4.

4 از 5.

0 نیز نشان دهنده ی این واقعیت است.

در این بازی یک دهکده ی بسیار کوچک در اختیار شما قرار می گیرد که می بایستی با کارهای مختلف اقتصاد آن را رونق ببخشید، با استخراج منابع از معادن به پیشرفت دهکده ی خود کمک کنید، از مردم دهکده ی خود مالیات بگیرید، انواع میخانه ها، بازارها و … را بسازید، با انواع مجسمه های زیبا، باغ های سرسبز و بناهای با شکوه دهکده ی خود را تزیین کنید و محیطی را فراهم بیاورید که مردم دهکده خوشحال باشند و در شادمانی به سر ببرند! هدف کلی شما در بازی Townsmen این است که دهکده ی کوچک بازی را به یک شهر رویایی تبدیل کنید! بله شما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا یک شهر منحصر به فرد و زیبا را بسازید تا در نهایت دهکده به یک شهر بزرگ تبدیل گردد.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Townsmen اندروید : دارا بودن یک گیم پلی شهرسازی در دوران قرون وسطی سرگرم کردن مردم دهکده با امور مختلف روزمره خودشان شامل ده ها .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود بازی موبایل شهرنشینان - Townsmen Premium

دانلود بازی موبایل شهرنشینان - Townsmen Premium