مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:152021-01-05سياسي

عملکرد منفعلانه مسئولان درباره حذف محدودیت ارتفاعی محله جماران


عضو شورای شهر از برگزاری جلسات برخی از مدیران شهرداری تهران با مدیران شورای عالی شهرسازی و مسئولان نهاد ریاست جمهوری مغایربا نظر شورا و مفاد طرح تفصیلی مبتنی بر صیانت از بافت جماران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای دویست و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران طی نطقی درباره رویکرد مخرب طرح تفصیلی و تراکم فروشی که در هفته های اخیر در دستور کار دولت قرار گرفته است واکنش نشان داد و گفت: طرح جامع تهران ری و شمیران به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران رسیده و برای همه مراجع قضایی و شهرداری ها الزام آور بوده و خواهد بود.

در حالی که از سال 1369شهرهای تهران ری و شمیران میراث دار طرح های ویرانگر شهر فروشی شده بودند، وزیران عضو این شورا در دولت های نهم و دهم و در یک همکاری تنگاتنگ با شهرداری تهران باز هم الزامات بدیهی و مقررات شهرسازی پایتخت را نادیده گرفتند و در تصمیمات خود باب فروش گسترده شهر فروشی را گشودند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در ادامه سخنانش با بیان اینکه اعضای شورای عالی شهرسازی و معماری در اواخر دهه 80 به جای متوقف ساختن روند ویرانگر تراکم فروشی در شهر تهران، در طرح تفصیلی سال 1391 بدون توجه به آثار اجتماعی، فرهنگی، زیست م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد منفعلانه مسئولان درباره حذف محدودیت ارتفاعی محله جماران

عملکرد منفعلانه مسئولان درباره حذف محدودیت ارتفاعی محله جماران