مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:202021-01-05اقتصادي

صدور و تمدید 63 پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از صدور و تمدید 63 پروانه کاربرد علامت استاندارد در این استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از صدور و تمدید 63 پروانه کاربرد علامت استاندارد در این استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

بهمن رحمتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 45 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر، 18 پروانه تمدید، 18 پروانه ابطال و 23 فقره پروانه دیگر تعلیق شدند.

وی افزود: پروانه های صادره، مربوط به واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی و معدنی، صنایع غذایی، صنایع سلولزی و بسته بندی و صنایع شیمیایی می باشند.

رحمتی بیان کرد: تولید کنندگانی که محصولات و تولیدات آنها مشمول مقررات استاندارد اجباری است باید قبل از تولید انبوه، توزیع و فروش کالاها، نسبت به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اقدام کرده و نشان استاندارد ملی ایران را با کد رهگیری ده رقمی، بر روی محصول و بسته بندی خود به نحوی درج نمایند که از طرف مصرف کننده دیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پس از بازرسی و نمونه برداری از محصولات واحدهای تولیدی و انجام آزمون بر روی نمونه ها توسط آزمایشگاه های مرجع اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور و تمدید 63 پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد

صدور و تمدید 63 پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد