مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:252021-01-05اقتصادي

تخصیص40 میلیارد برای تکمیل پروژه تامین آب عشایر شرق گچساران


مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی برای تکمیل پروژه تامین آب پایدار به عشایر شرق گچساران خبر داد.

- فضل الله آذرفر  امروز در گفت وگو باخبرنگار فارس در گچساران از اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی برای تکمیل پروژه تامین آب پایدار به عشایر شرق گچساران خبر داد.

 وی با بیان اینکه هم اکنون آبرسانی به عشایر این مناطق از طریق تانکرهای آبرسان با هزینه و استهلاک زیاد امور عشایر انجام می شود، گفت: در حال حاضر پروژه تامین آب به عشایر شرق گچساران 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با اجرای این پروژه صرفه جویی قابل توجهی صورت خواهد گرفت.

 مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با تکمیل این پروژه کلیه سامانه های عشایری شرق گچساران از آب پایدار شبکه ای و بهداشتی برخوردار  خواهند شد.

آذرفر ابراز کرد:  در نشستی  که با فرماندار گچساران برای بررسی مشکلات عشایر گچساران و انجام هماهنگی در خصوص پروژه بزرگ آبرسانی به مناطق عشایری شرق شهرستان برگزار شد  و در این زمینه  اعتباری از محل اعتبارات استانی برای تکمیل این پروژه اختصاص داده می شود.

 وی در ادامه به  اجرای طرح  آبرسانی به عشایر امامزاده جعفر در سه کیلومتری شرق گچساران توسط امور عشایر کهگیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص40 میلیارد برای تکمیل پروژه تامین آب عشایر شرق گچساران

تخصیص40 میلیارد برای تکمیل پروژه تامین آب عشایر شرق گچساران