مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:352021-01-05سياسي

یادواره ملی شهید سلیمانی 17 دی در شیراز برگزار می شود


رییس دانشگاه فرهنگیان فارس از برگزاری یادواره ملی شهید سپهبد سلیمانی فردا چهارشنبه 17 دی ماه در شیراز به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه فرهنگیان فارس از برگزاری یادواره ملی شهید سپهبد سلیمانی فردا چهارشنبه 17 دی ماه در شیراز به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

حسین افلاکی فرد سه شنبه 16 دی در یک کنفرانس خبری با اعلام خبر فوق بیان کرد: این یادواره فردا چهارشنبه 17 دی ماه از ساعت 9 تا 11:30 صبح در سالن نفت، گاز و پتروشمی دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز به صورت مجازی و در فضای آپارات و اسکای روم برگزار می شود.

او با بیان اینکه این برنامه توسط صدا و سیما ضبط و پخش خواهد شد، هدف از برگزاری این یادواره را قدردانی از شخصیت فداکاری عنوان کرد که زندگی خود را فدای حریم مملکت کرد.

رییس دانشگاه فرهنگیان فارس همچنین اعلام کرد که سردار دکتر علی صداقت، معاون و همرزم شهید سلیمانی سخنران ویژه این مراسم مجازی است.

افلاکی فرد با تاکید بر اینکه نسل جدید به ویژه نوجوانان و جوانان باید ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را بشناسند، گفت: تاکید ما در یادواره بیشتر بر نمایان کردن ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی است، چرا که سردار سلیمانی خود یک مکتب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره ملی شهید سلیمانی 17 دی در شیراز برگزار می شود

یادواره ملی شهید سلیمانی 17 دی در شیراز برگزار می شود