مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:402021-01-05سياسي

291 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شده است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان از کشف 291 تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان از کشف 291 تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی زندی 16 دیماه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: این تعداد کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال با بیش از 196 تن رشد 48 درصدی داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: سیستان و بلوچستان با وجود بیش از 1100 کیلومتر مرز خاکی با کشورهای افغانستان و پاکستان و افزون بر 300 کیلومتر مرز آبی با دریای عمان از معضل حمل و نقل، نگهداری و گاهی ترانزیت موادمخدر متاثر شده که خوشبختانه با وجود مرزبانان و نیروهای انتظامی و سایر نهادهای امنیتی هم اینک از امنیت خوبی برخوردار و در صدر جدول مبارزه با این ماده خانمان سوز قرار گرفته است.

زندی اظهار کرد: بیشترین مواد مخدر کشف شده سیستان و بلوچستان به تریاک اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: مبارزه با موادمخدر و برخی معضلات و آسیب های اجتماعی به عنوان یک دغدغه اصلی در جامعه مطرح است بطوریکه رهبر معظم انقلاب شخصا در حوزه آسیب های اجتماعی ورود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

291 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شده است

291 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شده است