مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:552021-01-05اقتصادي

بیش از 272 هزار مرسوله پستی در گچساران جابه جا شد


رییس اداره پست گچساران با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا جابه جایی مرسولات پیستی افزایش چشمگیری داشته است، گفت: در 9ماهه امسال 272 هزارو 666 مرسوله پستی درشهرستان جابه جا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، ایمان حضرتی نژاد اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون مرسولات وارده به شهرستان گچساران افزایش چشمگیری داشته است.

 وی با بیان اینکه  مرسولات پستی وارده در این شهرستان نسبت به سال گذشته  افزایش داشته است، عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان فصل پاییز 192 هزار و 625 فقره ترافیک وارده مرسولات پستی در گچساران جابه جا شده است.

 رییس اداره پست گچساران  ابراز کرد: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته تعداد 122هزار و450 فقره ترافیک وارده در این شهرستان ثبت شده بود.

حضرتی در ادامه به ارسال  مرسوله صادره از گچساران اشاره و بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان فصل پاییز هم تعداد70 هزار مرسوله صادره از گچساران ثبت شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که در مدت مشابه سال 62 هزار و 700 مرسوله از گچساران صادر شده است.

رییس اداره پست گچساران اذعان کرد: با شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن  شهروندان گچسارانی برای تهیه بسیاری از کالاهای مورد نیاز خود به جای حضور در بازار خرید اینترنتی انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 272 هزار مرسوله پستی در گچساران جابه جا شد

بیش از 272 هزار مرسوله پستی در گچساران جابه جا شد