مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:552021-01-05اقتصادي

طرح توسعه آرامستان اراک در گیرودار اعتراض کشاورزان


شهرداری اراک نسبت به مالکیت اراضی 32 هکتاری پشت آرامستان اراک اصرار دارد، اما کشاورزان امروز با تجمع در مقابل استانداری نسبت به این مالکیت اعتراض کردند.

- ایسنا/مرکزی شهرداری اراک نسبت به مالکیت اراضی 32 هکتاری پشت آرامستان اراک اصرار دارد، اما کشاورزان امروز با تجمع در مقابل استانداری نسبت به این مالکیت اعتراض کردند.

ماجرای کمبود قبر و تکمیل ظرفیت آرامستان اراک، در واقع از ابتدای سال و با توجه به افزایش شمار مرگ و میر که البته شیوع ویروس کرونا در این موضوع تاثیر مستقیم داشت، مطرح شد و از همان ابتدا و حتی قبل تر از آن، صحبت از واگذاری اراضی 32 هکتاری به طرح توسعه آرامستان سخن به میان آمد.

در ابتدا، تصور این بود که شهرداری اراک به راحتی می تواند با اختصاص این 32 هکتار معضل کمبود قبر در اراک را حل کند، اما کار گره خورد، اراضی به معارض برخورد کرد و کشاورزانی ادعای مالکیت این اراضی را کردند، اما از همان ابتدا شهرداری اعلام مالکیت کرد.

اول آذرماه سعید نادری سخنگوی شورای شهر اراک به ایسنا گفت که این زمین 32 هکتاری دارای مالکیت شخصی بوده است.

شهرداری زمین را خریداری کرده و پول آن را هم پرداخته، اما یک عده معارض زمین هستند، در حالی که به لحاظ قانونی اثبات شده که شهرداری مالک زمین است، البته ملاحظاتی وجود دارد و در شرایطی هستیم که ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه آرامستان اراک در گیرودار اعتراض کشاورزان

طرح توسعه آرامستان اراک در گیرودار اعتراض کشاورزان