مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:552021-01-05بين الملل

تاکید گریفیث بر لزوم پایبندی طرف های یمنی به آتش بس حدیده


فرستاده سازمان ملل به یمن ضمن ابراز نگرانی نسبت به تلفات گسترده غیرنظامیان از جمله کودکان در یمن تاکید کرد، همه طرف ها باید به آتش بس در حدیده پایبند باشند.

- فرستاده سازمان ملل به یمن ضمن ابراز نگرانی نسبت به تلفات گسترده غیرنظامیان از جمله کودکان در یمن تاکید کرد، همه طرف ها باید به آتش بس در حدیده پایبند باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن در بیانیه ای درباره گزارش هایی از موارد اخیر نقض آتش بس در حدیده و نیز تلفات گسترده در میان غیرنظامیان از جمله کودکان ابراز نگرانی کرد و گفت: همه طرف ها باید به آتش بس حدیده و حمایت از غیرنظامیان مطابق با قوانین بین المللی پایبند باشند.

همچنین گریفیث تمامی حملات علیه غیرنظامیان و زیرساخت های شهری را محکوم کرد.

این اظهارات گریفیث پس از بیانیه رییس هیات سازمان ملل در حمایت از توافق حدیده بود که به شدت نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازها از کشته و زخمی شدن غیرنظامیان در جریان بمباران منطقه الحوک در حدیده و به ویژه گزارش هایی از کشته و زخمی شدن تعداد زیادی زن و کودک در این بمباران ابراز نگرانی کرده بود.

دو روز قبل وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که در نتیجه حمله نیروهای ائتلاف سعودی به یک تالار عروسی در استان حدیده پنج غیرنظامی به شهادت رسیده و هفت تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید گریفیث بر لزوم پایبندی طرف های یمنی به آتش بس حدیده

تاکید گریفیث بر لزوم پایبندی طرف های یمنی به آتش بس حدیده