مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 10:052021-01-05سياسي

52 هزارملک آموزش و پرورش کشور فاقد سند هستند


معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر 52 هزار ملک آموزش و پرورش فاقد سند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم احمدی لاشکی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با امام جمعه ارومیه با بیان اینکه به زودی تفاهم نامه ای مابین وزارت آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و ثبت اسناد کشور جهت تسریع در سنددار شدن املاک آموزش و پرورش امضا خواهد شد، افزود: با همکاری دستگاه های مربوطه تا یک سال آینده شاهد انقلابی در حوزه مستندسازی املاک آموزش و پرورش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در قالب این تفاهم نامه حدود 38 هزار و 500 ملک آموزش و پرورش سند دار می شود، اظهار کرد: طبق مستند سازی 100 هزار و 476 ملک متعلق به آموزش و پرورش در کشور داریم.

احمدی لاشکی در مورد پرونده های حقوقی آموزش و پرورش گفت: از سال 90 تا 98 حدود 35 صدم درصد پرونده های تخلفاتی داشتیم و بیش از 95 درصد تخلفات انضباطی است و البته عمدتاً ناشی از عدم آگاهی نسبت به قانون است زیرا تعداد 93 درصد محکومیت ها بازگشت پرونده و تکرار خطا نداشته است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش همچنین در خصوص سند 2030 افزود: این سند در آموزش و پرورش جایی ندارد و تحقق اهداف سند تحول بنیادین این نهاد به عنوان سند بالادستی نظام تعلیم و تربیت در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 هزارملک آموزش و پرورش کشور فاقد سند هستند

52 هزارملک آموزش و پرورش کشور فاقد سند هستند