مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 10:152021-01-05سياسي

اختتامیه جشنواره ملی امیرکبیر 20 دی ماه برگزار می شود


مدیر دفتر تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی البرز گفت: با برگزاری جشنواره ملی امیرکبیر گام های ابتدایی برای خروج پایان نامه ها از قفسه کتابخانه ها و ورود آنها به بطن جامعه فراهم شده است.

- ایسنا/البرز مدیر دفتر تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی البرز گفت: با برگزاری جشنواره ملی امیرکبیر گام های ابتدایی برای خروج پایان نامه ها از قفسه کتابخانه ها و ورود آنها به بطن جامعه فراهم شده است.

ابوالحسن قاسم پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره ملی امیرکبیر 20 دی ماه برگزار می شود، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری جهاد دانشگاهی و اتاق بازرگانی البرز با هدف زمینه سازی برای ارتباط دانشگاه و پروژه های دانشجویی و استفاده از نخبگان جوان در جهت توسعه تولید، صادرات و ایجاد بازارهای جدید برگزار شده است.

وی ادامه داد: بعد از اعلام فراخوان، در مجموع 102 پایان نامه دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی توضیح داد: تمامی پایان نامه های دانشجویی ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، مشکل یا مساله ای را در خارج از فضای دانشگاه و محل پژوهش حل کرده و صرفا به فضای آکادمیک محدود نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ملی امیرکبیر 20 دی ماه برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ملی امیرکبیر 20 دی ماه برگزار می شود