مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 10:252021-01-05اقتصادي

40 پروژه آب رسانی در استان مرکزی به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، در سی و پنجمین هفته اجرای طرح پویش الف ب– ایران در قالب پروژه ساخت و سازها و ساز و کارها، با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو و استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین 40 پروژه آب رسانی به 74 روستای استان مرکزی به بهره برداری رسید.

استاندار مرکزی اجرای این طرح را رویدادی مهم و مبارک برای استان مرکزی دانست و گفت: در برنامه امروز به 74 روستای استان مرکزی با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان آب رسانی صورت گرفت که با اجرای آن 30 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم در روستاها بهره مند خواهند شد.

سید علی آقازاده که برای افتتاح این پروژه ها به روستای سیلیجرد از توابع بخش مرکزی ساوه سفر کرده بود افزود: استان مرکزی از استان های پیش رو در زمینه آب و فاضلاب است و در حال حاضر حدود 60 درصد مردم استان از نعمت شبکه فاضلاب بهره مند هستند.

وی تصریح کرد: 100 درصد شهرهای استان و بیش از 95 درصد روستاهای استان نیز از آب آشامیدنی سالم بهره مند هستند که 90 درصد این شبکه های تحت نظارت آبفا استان قرار دارد که آمار خوبی در کشور از نظر تحت پوشش قرار دادن مردم در شبکه آب و فاضلاب است.

استاندار مرکزی ابراز امیدواری کرد تا پایان دولت دوازدهم تعداد بیشتری از روستاهای استان مرکزی در حوزه آب و تأمین آب آشامیدنی به شبکه آبیاری متصل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 پروژه آب رسانی در استان مرکزی به بهره برداری رسید

40 پروژه آب رسانی در استان مرکزی به بهره برداری رسید