مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 10:402021-01-05سياسي

کوره های آهک پزی هفته آینده از شهرک صنعتی کرمان منتقل می شوند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: انتقال کوره های آهک پزی از محله صنعتی از شنبه هفته آینده انجام می شود.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: انتقال کوره های آهک پزی از محله صنعتی از شنبه هفته آینده انجام می شود.

سیدمهدی قویدل امروز 16 دی ماه در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان اظهار کرد: یکی از موارد مورد تاکید سند تحول قوه قضاییه چرخش رویکرد از دادخواست محور به احیا و حفظ حقوق عامه و چرخش رویکرد از مقابله و مبارزه صِرف، به رویکرد شناسایی و حذف بسترهای فساد و پیشگیری است.

وی افزود: معاونت قوه قضاییه 50 درصد برنامه های سال 1400 را به خود استان ها محول کرده تا با جلب مشارکت و همکاری سایر نهادها و دستگاه ها این برنامه ها را به نحو احسن انجام دهند و سند تحول قوه قضاییه بر اساس اسناد بالادستی تبیین و تهیه شده و به نوعی نقشه راه ما در برنامه های سال 1400 است و در این راستا توجه به تکالیف قانونی و واگذاری حداکثری اقدامات به نهادهای مردمی است.

قویدل با اشاره به معضل حاشیه نشینی در کرمان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نشست های متعدد شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان با محوریت حاشیه نشینی و به ویژه شهرک صنعتی برگزار شده که نتایج و مصوبات مختلفی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوره های آهک پزی هفته آینده از شهرک صنعتی کرمان منتقل می شوند

کوره های آهک پزی هفته آینده از شهرک صنعتی کرمان منتقل می شوند