مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 10:452021-01-05اقتصادي

بهره برداری از پروژه آبرسانی به 63 روستای فارس


طی مراسمی در راستای تداوم پویش الف - ب - ایران طرح آبرسانی به 63 روستای استان فارس با صرف اعتباری بالغ بر 750 میلیارد ریال، وارد مدار بهره برداری شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی در راستای تداوم پویش "الف - ب - ایران" طرح آبرسانی به 63 روستای استان فارس با صرف اعتباری بالغ بر 750 میلیارد ریال، وارد مدار بهره برداری شد.

در هفته سی و پنجم از اجرای پویش سراسری الف – ب – ایران ، طی مراسمی با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا، جمعی از نمایندگان فارس در مجلس و مسئولان و مقام های محلی، طرح آبرسانی به 63 روستا در فارس، به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آبفای فارس، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس در این مراسم با قدردانی از فعالیت های مثبت و اثر گذار وزارت نیرو در حوزه ی آب و برق، پویش سراسری هر هفته الف- ب- ایران را یک نهضت خدمت رسانی ماندگار ارزیابی کرد.

محمود رضایی افزود: در دولت خدمتگذار تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در حوزه ی آب و برق انجام شده است که جا دارد از مجموعه ی وزارت نیرو به ویژه وزیر پرتلاش نیرو قدردانی ویژه ای انجام شود.

وی بهره برداری از 63 پروژه ی آبرسانی روستایی را یک حرکت بزرگ اعلام و اضافه کرد: گشایش این تعداد پروژه و این حجم از فعالیت آبرسانی در کوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه آبرسانی به 63 روستای فارس

بهره برداری از پروژه آبرسانی به 63 روستای فارس