مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 10:552021-01-05حوادث

ساختمان های دولتی و خصوصی پایش و ایمن سازی می شود


معاون شهردار تهران از پایش و ایمن سازی ساختمان های دولتی عمومی، غیردولتی و خصوصی با همکاری همه دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مجتبی یزدانی در نشستی مشترک با حضور سید حبیب راضی، مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، محسن مرادی دبیر کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کلانشهرها، داوری، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، هیات مدیره سازمان آتش نشانی گفت: این نشست در راستای بحث ایمن سازی ساختمان های دولتی عمومی، غیردولتی و خصوصی با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها است.

وی افزود: بنابر این مصوبه همه سازمان ها در یک دوره 5 ساله دستورالعمل های ایمنی را دریافت و مطابق قانون باید نسبت به ایمن سازی ساختمان های مربوطه اقدام و تاییدیه ایمنی را از شهرداری های محل وقوع ساختمان دریافت کنند.

  معاون شهردار تهران با بیان این که این پیشنهاد به منظور افزایش ایمنی ساختمان های موجود و در حال بهره برداری وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی و سایر اماکن تجمعی تابع یا وابسته به بخش های دولتی،عمومی و خصوصی مطرح شده است، اظهار کرد: یکی از تاکیدات مهم این پیشنهاد این است که دستگاه های اجرایی مکلف اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های دولتی و خصوصی پایش و ایمن سازی می شود

ساختمان های دولتی و خصوصی پایش و ایمن سازی می شود