مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 11:002021-01-05سياسي

غربالگری روزانه 300 خانوار همدانی در طرح شهید سلیمانی


رییس بسیج جامعه پزشکی استان همدان با بیان اینکه در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی روزانه 300 خانوار غربالگری می شوند، گفت: در مجموع بیش از 103 هزار نفر در قالب 26 هزار خانوار غربالگری شده و افراد مبتلا به ویروس کرونا را شناسایی کرده اند.

- ایسنا/همدان رییس بسیج جامعه پزشکی استان همدان با بیان اینکه در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی روزانه 300 خانوار غربالگری می شوند، گفت: در مجموع بیش از 103 هزار نفر در قالب 26 هزار خانوار غربالگری شده و افراد مبتلا به ویروس کرونا را شناسایی کرده اند.

دکتر بهرامی خو با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 از طریق مشارکت های مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از این نیروها از اوایل آبان ماه آغاز شده است، افزود: این طرح با شعار هر خانه، یک پایگاه سلامت شکل گرفته است، به جای اینکه ویروس به سراغ ما بیاید ما باید ویروس را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و بسیج برگزار می شود و سایر ارگان ها همچون هلال احمر، ارگان های دولتی، غیردولتی و .

نیز در روند کار به این دو مجموعه کمک می کنند، اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی در سه بخش نظارتی، شناسایی بیماران و غربالگری و حمایت فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری روزانه 300 خانوار همدانی در طرح شهید سلیمانی

غربالگری روزانه 300 خانوار همدانی در طرح شهید سلیمانی