مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 11:252021-01-05اجتماعي

انتقاد شورایاری ها از آلودگی پایانه ها/ تأثیر نصب فیلتر دوده در اتوبوس ها


عضو شورای شهر تهران با اشاره به انتقاد شورایاری ها از آلودگی پایانه ها گفت: نصب فیلتر دوده بر اتوبوس ها در کاهش آلودگی هوا مؤثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدآرش حسینی میلانی در صحن امروز شورای شهر درباره لایحه تعیین ضوابط کنترل آلاینده های هوا در پایانه های اتوبوسرانی و ترمینال ها گفت: پایتخت در هفته ای که گذشت با شرایط بحرانی به لحاظ آلودگی هوا روبه رو بود و در گذشته و هر چند که سوخت مازوت در دو سال اخیر دلیل آلودگی هوا بوده ولی در گذشته 30 درصد از ذرات معلق مربوط به اتوبوس ها و مینی بوس های دیزل بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم برخی از محلات در نزدیکی پایانه ها از آلودگی هوا به شدت اعتراض دارند گفت: برنامه سوم توسعه شهر تهران رسیدگی و کنترل آلاینده های هوا در اتوبوس ها و پایانه ها را مورد توجه قرار داده است و شهرداری باید به این مسأله توجه کند.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: قانون هوای پاک به عنوان یک قانون بالادستی نصب فیلتر دوده بر اتوبوس ها را الزامی کرده و مطالعات شرکت کنترل هوای تهران هم نصب فیلتر دوده را آلودگی هوا مؤثر اعلام کرده است و باید این مسأله مدنظر باشد.

  انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شورایاری ها از آلودگی پایانه ها/ تأثیر نصب فیلتر دوده در اتوبوس ها

انتقاد شورایاری ها از آلودگی پایانه ها/ تأثیر نصب فیلتر دوده در اتوبوس ها