مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 11:452021-01-05سياسي

برگزیدگان ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 آزمون سراسری سال 99 تجلیل شدند


همایش ملی تجلیل از برگزیدگان شاهد و ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 کشوری آزمون سراسری 99 بدون احتساب سهمیه روز سه شنبه 16 دی ماه همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها، - همایش ملی تجلیل از برگزیدگان شاهد و ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 کشوری آزمون سراسری 99 بدون احتساب سهمیه روز سه شنبه 16 دی ماه همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن عرفان و به صورت مجازی در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده گفت: حاج قاسم سلیمانی از نخبگان سرآمد کشور در همه زمینه ها بودند و زیباترین تعریف درباره ایشان را مقام معظم رهبری با عنوان مکتب سلیمانی به کار بردند.

امیدواریم نخبگان علمی کشورمان در انجام رسالت بسیار سنگین خود و تأسی به پدران عزیز ایثارگر خود که عصاره و تجلی همه آن در مکتب سلیمانی است، موفق و سربلند باشند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به جایگاه رفیع علم در آموزه های دینی، تربیتی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: یکی از نقاط مهم تمرکز و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 آزمون سراسری سال 99 تجلیل شدند

برگزیدگان ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 آزمون سراسری سال 99 تجلیل شدند