مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 11:502021-01-05سياسي

تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم در شهرستان اراک


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: یکی از امتیازات بارز شهدای مدافع حرم این است که این عزیزان، دفاع از اسلام را خارج از مرزهای کشور انجام داده و در غربت به شهادت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی انصاری فر در مراسم تجلیل از 10 خانواده شهدای مدافع حرم در شهرستان اراک با گرامی داشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی گفت: ارزش های والایی که مدافعان حرم انجام دادند بر کسی پوشیده نیست، شهدای مدافع حرم توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بی شک اگر شهدای مدافع حریم آل الله در آن شرایط سخت جنگ و هجمه گروهک های منافق و تکفیری که با حمایت استکبار به میدان مبارزه علیه جهان اسلام و مسلمانان آمده بودند، در میدان جهاد حاضر نشده بودند امروز باید در شهرها و محله های خود درگیر بودیم.

انصاری فر افزود: شهدای مدافع حرم با درک صحیح از تهدید دشمنان اسلام، با حضور در صحنه مقابله با گروه های تروریستی تکفیری و با نثار جان خود، امنیت کشور و منطقه را به تمامی ملت ها ارزانی داشتند.

یکی از امتیازات بارز شهدای مدافع حرم این است که این عزیزان، دفاع از اسلام را خارج از مرزهای کشور انجام داده و در غربت به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم در شهرستان اراک

تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم در شهرستان اراک