مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 11:552021-01-05بين الملل

خشم السیسی از سعودی ها پیش از برگزاری اجلاس عربستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از العربی الجدید، طی ماههای گذشته رسانه های بین المللی و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس اخبار مربوط به قطعیت حضور عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصر در چهل و یکمین دوره نشست شورای همکاری خلیج فارس در عربستان را تکذیب کردند.

- منابع مصری گزارش دادند که رییس جمهوری این کشور به دلیل روند یکجانبه عربستان در آشتی با قطر بدون توجه به شروط قاهره، به شدت عصبانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از العربی الجدید، طی ماههای گذشته رسانه های بین المللی و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس اخبار مربوط به قطعیت حضور عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصر در چهل و یکمین دوره نشست شورای همکاری خلیج فارس در عربستان را تکذیب کردند.

روز گذشته نیز منابع دیپلماتیک مصر گزارش دادند که السیسی تصمیم نهایی خود را برای عدم مشارکت در این اجلاس گرفته است، زیرا قطر به شروط مصر که مهمترین آنها توقف فعالیت های رسانه ای دوحه علیه قاهره و قطع حمایت از اخوان المسلمین است پاسخ نداده است.

این منابع افزودند السیسی به دلیل اینکه عربستان سعودی بدون در نظر گرفتن خواسته های مصر راهی برای آشتی کامل با قطر در پیش گرفته بسیار عصبانی بوده و حتی تا اوایل صبح امروز حضور نماینده ای از مصر در اجلاس عربستان مسئله ای سوال بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم السیسی از سعودی ها پیش از برگزاری اجلاس عربستان

خشم السیسی از سعودی ها پیش از برگزاری اجلاس عربستان