مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 11:552021-01-05اقتصادي

تپسل، تنها آژانس مجری تبلیغات ویدیویی و تبلیغات در جست وجوی کافه بازار


بنا بر تجربه یک ساله همکاری بازار با شبکه تبلیغاتی تپسل، امکان ارائه خدمات تبلیغات در جستجوی بازار و تبلیغات در بخش ویدیو بازار از اول دی 99 به مدت یک سال در اختیار شبکه تبلیغاتی تپسل قرار گرفت.

- محمدرضا تشکری، مدیر ارشد فروش و همکاری های تجاری بازار، در مورد ارائه خدمات تبلیغات در بازار می گوید: توسعه دهندگان و تبلیغ دهندگان می توانند مستقیماً در پنل تبلیغات در جستجو یا از طریق مدیران فروش بخش ویدیو از تبلیغات در بازار بهره مند شوند.

در بازار تیمی از مدیران کمپین و اجرایی شکل گرفته که پاسخگویی نیازهای تبلیغ دهندگان به ابزارهای تبلیغات در بازار را دنبال می کند.

از طرف دیگر با توجه به درخواست برخی توسعه دهندگان مبنی بر نیاز به خدمات آژانس برای استفاده از شیوه های تبلیغاتی بازار، تپسل به عنوان آژانس همکار بازار برای تسهیل ارتباط این قبیل توسعه دهندگان و تبلیغ دهندگان انتخاب شد.

او در مورد عقد قرارداد همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ تپسل می گوید: تپسل در کنار بازار تنها راه های امکان فروش و ارائه خدمات بخش های تبلیغاتی بازار در مدیاهای تبلیغات در جستجو و ویدیو هستند و از ابتدای دی امسال هیچ آژانس یا مجموعه دیگری به جز تپسل این امکان را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تپسل، تنها آژانس مجری تبلیغات ویدیویی و تبلیغات در جست وجوی کافه بازار

تپسل، تنها آژانس مجری تبلیغات ویدیویی و تبلیغات در جست وجوی کافه بازار