مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 12:102021-01-05سياسي

90 درصد دانش آموزان بعد از ترک تحصیل به اعتیاد روی می آوردند


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: پیمایش دقیقی در جامعه هدف انجام شد و نتیجه آن بود که 90 درصد دانش آموزانی که ترک تحصیل می کنند به یکی از آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد روی می آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسکندر مؤمنی، در نشست هم اندیشی همکاری در طرح جامع یاریگران زندگی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: طی دو سال گذشته، تحولات خوبی در بخش همکاری های فی مابین به ویژه در حوزه پیشگیری از اعتیاد، انجام و گام های بسیار بزرگی برداشته شده است.

وی افزود: در نظر است در سال آتی، تفاهم نامه هایی که ستاد مبارزه با موادمخدر در حوزه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد با دیگر سازمان ها و نهادها مانند صدا و سیما در راستای کاهش آسیب های اجتماعی همچون طرح یاریگران زندگی منعقد می کند، نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کند تا برنامه ها هدفمند باشند.

مؤمنی بیان داشت: ستاد مبارزه با مواد مخدر در سه حوزه مقابله، درمان و پیشگیری، برخی اقدامات را به کوتاه مدت و میان مدت تقسیم بندی کرده که تقریباً به نتیجه رسیده و زیرساخت هایش آماده شده است، مانند طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر که در کوتاه مدت، ظرفیت سه برابری برای آن، ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد دانش آموزان بعد از ترک تحصیل به اعتیاد روی می آوردند

90 درصد دانش آموزان بعد از ترک تحصیل به اعتیاد روی می آوردند