مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 12:252021-01-05پزشكي

جهاد دانشگاهی در مسیر تبدیل به یک سازمان حرفه ای با رویکرد تسهیلگری است


رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه اکنون در ادامه راه جهاد دانشگاهی، میراث دار یک ساختار شریف چهل ساله هستم، گفت: جهاد دانشگاهی در مسیر تبدیل به یک سازمان حرفه ای با رویکرد تسهیلگری است.

- ایسنا/اصفهان رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه اکنون در ادامه راه جهاد دانشگاهی، میراث دار یک ساختار شریف چهل ساله هستم، گفت: جهاد دانشگاهی در مسیر تبدیل به یک سازمان حرفه ای با رویکرد تسهیلگری است.

مهدی ژیان پور امروز (سه شنبه -16 دی ماه) در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید جهاد دانشگاهی واحد اصفهان که در تالار رویش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، با گرامی داشت نام و یاد بزرگانی که در یک سال گذشته از دنیا رفته اند، یاد مرحوم داریوش اسماعیلی- معاون فرهنگی فقید جهاد دانشگاهی اصفهان را گرامی داشت و اظهار کرد: در طول یک سال گذشته بسیاری از سرمایه های انسانی و اجتماعی کشور را از دست دادیم که فقدان آنها بیش از پیش احساس می شود و در میان آنها نام و خاطره دوست و همکار جهادگر، مرحوم اسماعیلی که همچون برادری بزرگ مبدع اتفاقات ناب فرهنگی بوده است را بزرگ می دارم.

وی با بیان اینکه اکنون در ادامه راه جهاد دانشگاهی میراث دار یک ساختار شریف چهل ساله هستم، ابراز امیدواری کرد مسیری که تا این لحظه با موفقیت به سمت رشد و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در مسیر تبدیل به یک سازمان حرفه ای با رویکرد تسهیلگری است

جهاد دانشگاهی در مسیر تبدیل به یک سازمان حرفه ای با رویکرد تسهیلگری است