مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 12:552021-01-05سياسي

مکتب شهید سلیمانی باید درمیان مردم رواج پیدا کند


رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه مدیون شجاعت شهید سلیمانی هستیم، گفت: باید مکتب شهید سلیمانی در میان مردم رواج پیدا کند و به عنوان الگوی علمی در بین جوانان گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام امرودی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در آیین رونمایی از 8 کتاب با موضوع شهدای مقاومت که بعداز ظهر امروز برگزار شد، گفت: باید مکتب شهید سلیمانی در بین مردم رواج پیدا کند و همه مجموعه های فرهنگی باید به عنوان دستگاه فرهنگی فعالیت های خود را بر محور مقاومت و اندیشه شهید سلیمانی دنبال کنند.

وی افزود: برنامه های فرهنگی باید از این زمان به بعد با مکتب و اندیشه شهید سلیمانی همراه باشد تا رشادت ها و فعالیت های حوزه مقاومت برای قشر جوان و نسل های آینده معرفی شود.

امرودی تصریح کرد: باید چهره های برجسته کشور  به طور مستمر معرفی و تبلیغ شوند زیرا امروز شاهد تغییر دین و فرهنگ کشورها به سوی اسلام هستیم.

  وی ادامه داد: با وجود جوانان انقلابی و نخبه ایرانی به فرموده مقام معظم رهبری فروپاشی صهیونیسم قطعی است و رژیم صهیونیستی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی باید درمیان مردم رواج پیدا کند

مکتب شهید سلیمانی باید درمیان مردم رواج پیدا کند