مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 13:452021-01-05اجتماعي

74 مدرسه مزین به نام شهید سلیمانی افتتاح شد


74 مدرسه و مجتمع آموزشی و پرورشی مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر آموزش و پرورش در مشهد مقدس به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، 74 مدرسه و مجتمع بزرگ آموزشی و پرورشی مزین به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، امروز با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مشهد مقدس به بهره برداری رسید.

در این مراسم که به طور همزمان و از طریق ارتباط تصویری از محل مجتمع آموزشی شهید سلیمانی مشهد مقدس با استان های سراسر کشور برگزار شد، 74 مدرسه و مجتمع آموزشی و پرورشی با 893 کلاس درس و زیربنایی بالغ بر 160 هزار 681 مترمربع در 31 استان افتتاح شد.

تاکنون 100 مدرسه به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شده است که 26 پروژه دیگر نیز به تدریج و با اتمام عملیات ساخت به بهره برداری می رسد.

مجتمع آموزشی حیات طیبه سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی مشهد مقدس با 52 کلاس درس در کلیه مقاطع تحصیلی،  12هزار و 457 مترمربع زیربنا، دارای کارگاه و آزمایشگاه مجهز، دو سالن ورزشی، دو آمفی تئاتر، دو کتابخانه و سالن بازی کودکان می باشد و در آموزش وپرورش ناحیه پنج مشهد واقع شده است.

* ساخت روزانه 28 کلاس در ادامه حاجی میرزایی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار دل ها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 مدرسه مزین به نام شهید سلیمانی افتتاح شد

74 مدرسه مزین به نام شهید سلیمانی افتتاح شد