مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 13:502021-01-05اقتصادي

ایجاد 6500 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی


مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از ایجاد شش هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد این استان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کلامی عصر امروز در مراسم افتتاح کارگاه قالیبافی با اشتغال 30 نفر از مددجویان کمیته امداد اهر گفت: کمیته امداد آذربایجان شرقی طی چهار سال متوالی دستگاه برتر در حوزه ایجاد اشتغال شناخته می شود و از این رو تلاش می کند تا همواره در حوزه اشتغال نقش مهمی را ایفا کند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: 6500 شغل در سال جاری توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی ایجاد شده است.

وی بابیان این که 11 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان اهر به منظور اشتغال و آموزش مهارت شغلی اختصاص یافته است، تأکید کرد: دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی علیه قشر مستضعف و سفره های مردم به منظور جدایی مردم از نظام و انقلاب را شروع کرده اند.

کلامی بر لزوم توجه ویژه مددجویان کمیته امداد به تولید فرش های نفیس و صادراتی تأکید کرد و یادآور شد: آمادگی داریم فرش های تولیدی مددجویان کمیته امداد اهر را به بازار فروش داخلی و صادرات انتقال دهیم.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با تأکید بر این که کسی که از تولید ملی حمایت نکند در واقع در جنگ اقتصادی همراه دشمنان است، گفت: کمیته امداد در حقیقت اورژانس اجتماعی برای بازگرداندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 6500 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی

ایجاد 6500 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی