مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 14:002021-01-05ورزشي

هاشمی: ویدیو چک شش امتیاز تیم را برگرداند/ هدف سایپا قهرمانی است


سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: برای تک تک امتیازها برنامه ریزی داشتیم چرا که هدف باشگاه سایپا قهرمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین مسابقه از مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان امروز سه شنبه بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و سایپای تهران برگزار شد و در نهایت شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپا موفق شدند با نتیجه سه بر صفر پیروز شوند.

مریم هاشمی سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم چراکه با نتیجه سه بر صفر هر سه امتیاز را کسب کردیم.

برای تک تک امتیازها برنامه ریزی و زحمت کشیده بودیم از بازیکنان به خاطر غیرت و توانمندی هایشان تشکر می کنم.

هاشمی ادامه داد: خوشبختانه در 7 بازی که انجام داده ایم تمام مسابقات را با نتیجه 3 بر صفر پشت سر گذاشتیم به غیر از یک بازی مقابل بابلسر که یک گیم را واگذار کردیم و این نشانه خوبی است چرا که باشگاه سایپا حرفه ای عمل می کند و هدف قهرمانی است.

تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این اتفاق رخ دهد.

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا با اشاره به استفاده از ویدیوچک افزود: ویدیوچک امروز به تیم سایپا بسیار کمک کرد چرا که در هر ست ،3 بار تقاضای ویدئو چک دادم و دو بار موفق بود، در کل 6 امتیاز به تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: ویدیو چک شش امتیاز تیم را برگرداند/ هدف سایپا قهرمانی است

هاشمی: ویدیو چک شش امتیاز تیم را برگرداند/ هدف سایپا قهرمانی است