مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 14:202021-01-05اقتصادي

خروج بیش از 100 واحد تولیدی مازندران از تملک بانک


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: احیای واحدهای تولیدی به ویژه واحدهایی که در تملک بانک ها هستند در اولویت قرار دارد، در همین رابطه بیش از 100 واحد تولیدی از تملک بانک ها خارج و فعال شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، حسن خیریانپور عصر امروز در جلسه کار گروه تسهیل و رفع جهش تولید استان مدون و به امضای استاندار و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور رسید.

وی افزود: تاکید داریم مدیران استان این برنامه را به صورت جدی پیگیری و اجرایی کنند، فرمانداران هم در سطح شهرستان پیگیر باشند، مشکلات را احصا و تسهیلات را از منابع مختلف جذب کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، احیای واحدهای تولیدی را مهم دانست و بیان کرد: مواردی که قابل احیاء نیست از فهرست حذف شود و با توجه به آمادگی بانک ها، واحدهای تملیکی بانک ها در اولویت قرار گیرند.

این مسؤول تصریح کرد: 186 واحد تملیکی استان اکنون به زیر 100 واحد رسیده و تنها 75 واحد باقی مانده که از این تعداد 30 واحد فعال هستند و بقیه هم باید تا پایان سال از تملیک بانک ها خارج شود.

خیریانپور خواستار پیگیری احداث اسکله های چند منظوره با توجه به گردشگرپذیر بودن دو شهرستان شد و افزود: توسعه کشت های گلخانه ای به جهت کمبود زمین و لزوم استفاده بهینه از اهمیت بالایی در تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج بیش از 100 واحد تولیدی مازندران از تملک بانک

خروج بیش از 100 واحد تولیدی مازندران از تملک بانک