مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 14:352021-01-05سياسي

رمز و راز محبوبیت و موفقیت سردار سلیمانی


مراسم اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در دانشگاه افسری امام علی(ع) با حضور دانشجویان، فرمانده هان و مسئول عقیدتی سیاسی دانشگاه و سخنرانی دکتر سید محمد حسینی؛ - حسینی در مراسم سالگرد سردار بزرگ اسلام در دانشگاه افسری مطرح کرد: رمز و راز محبوبیت و موفقیت سردار سلیمانی مراسم اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در دانشگاه افسری امام علی(ع) با حضور دانشجویان، فرمانده هان و مسئول عقیدتی سیاسی دانشگاه و سخنرانی دکتر سید محمد حسینی؛ رییس دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم حسینی با اشاره به شخصیت محبوب و جهانی این شهید بزرگوار گفت: شهید سلیمانی هر چند که در صحنه نبرد یک قهرمان و فرمانده نخبه و بی بدیل بود اما صرفا یک عنصر نظامی نبود، در ابعاد گوناگون به ویژه تدبیر، درایت، تقوی، اخلاق و سلوک رفتاری ویژگی های ممتازی داشت.

روستازاده ای که دامنه تاثیرگذاری و آوازه اش از روستا، شهر، استان و کشور فراتر رفت زیرا با نجات مردم مظلوم منطقه از چنگال داعش و حامیانش چهره ای جهانی شد.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: سردار سلیمانی از یک فرمانده نظامی به یک اسطوره و الگو برای جوانان غیور ایران و جهان تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز و راز محبوبیت و موفقیت سردار سلیمانی

رمز و راز محبوبیت و موفقیت سردار سلیمانی