مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 14:352021-01-05دانش

ابر مرد مقاومت / شماره 2 نشریه دانشجویی «تمدن نوین» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، خوراسگان، شماره دوم نشریه دانشجویی تمدن نوین منتشر شد.

- ابر مرد مقاومت / شماره 2 نشریه دانشجویی تمدن نوین منتشر شد به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، خوراسگان، شماره دوم نشریه دانشجویی تمدن نوین منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، خوراسگان، شماره دوم نشریه دانشجویی تمدن نوین منتشر شد.

در این شماره از نشریه دانشجویی تمدن نوین که به مناسبت سالگرد ترور شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شده، زندگی نامه، روابط سیاسی، الگو سازی شخصیت ایشان، مبارزات، شهادت و وصیت نامه ایشان بررسی شده است.

در قسمتی از این نشریه درخصوص وحدت سیاست جریان های مختلف در زمان شهادت این سردار بزرگ آمده است؛ اتحادی که بعد از ترور ناجوانمردانه حاج قاسم در میان همه گروه ها و احزاب ایرانی، از چپ چپ تا راست راست شکل گرفت را می توان به نقطه عطفی برای وحدت در نظر گرفت.

در سیاست همیشه اختلاف نظر وجود داشته و دارد اما شهادت سردار نشان داد که می توان در بزنگاه با کنار گذاشتن همه اختلافات به اسلام و ایران فکـر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابر مرد مقاومت / شماره 2 نشریه دانشجویی «تمدن نوین» منتشر شد

ابر مرد مقاومت / شماره 2 نشریه دانشجویی «تمدن نوین» منتشر شد