مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 14:452021-01-05سياسي

اولین جلسه کمیته فنی کاراته برگزار شد


نخستین جلسه کمیته فنی کاراته با حضور کلیه اعضا برگزار و با اعطا احکام عضویت پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون امروز با حضور سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون، محمدباقر آقامیری رییس کمیته فنی، علیرضا احسانی دبیر کمیته، کیکاوس سعیدی، محسن رشیدی نژاد، جمال الدین نکوفر، غلامرضا دباغیان، محمد علی مردانی و محمد بهرامی عضو و وحید مؤمنی سرپرست دبیری فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه احکام اعضا این کمیته توسط رییس فدراسیون اهدا و آیین نامه کمیته فنی به اعضا داده شد تا پس از بررسی در جلسه بعدی این کمیته تصویب شود.

همچنین کمیسیون های مختلف در کمیته فنی با نظر اعضا تشکیل شد و در اولین مرحله با پیشنهاد رییس فدراسیون، امور سبک ها و کمیته آزمون ها فدراسیون تصویب شد.

همچنین در این جلسه در خصوص اهداف اصلی فدراسیون در خصوص صیانت و پاسداری از ارزش های اخلاقی کاراته، حفاظت از استانداردهای فنی کاراته در بالاترین سطح جهان، تعیین خط مش فنی و تخصص واحد بهره گیری از شیوه های برتر و نوین کاربردی، حمایت و پشتیبانی از تیم های ملی کاراته، برنامه ریزی برای آموزش از راه دور به صورت آنلاین، حمایت از کارشناسان خبره کاراته کشور در دوره های بین المللی به منظور کسب کرسی های مختلف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه کمیته فنی کاراته برگزار شد

اولین جلسه کمیته فنی کاراته برگزار شد