مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 15:152021-01-05اجتماعي

شناسایی 600 دانش آموز ابتدایی بازمانده از تحصیل در استان سمنان


در حال حاضر 600 دانش آموز ابتدایی بازمانده از تحصیل در استان شناسایی شده اند و تلاش داریم تا این مشکل را با رایزنی خانواده هایشان رفع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دستورانی غروب سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در حال حاضر 600 دانش آموز ابتدایی شناسایی شدند که از تحصیل جامانده و والدین اعتقادی به آموزش این دانش آموزان ندارند، ابراز داشت: در حال تلاش هستیم تا این افراد را به مدار تحصیل بازگردانیم.

وی با بیان اینکه معاونان و معلمان مدارس مکلف شدند تا در قالب طرح لبخند با والدین تماس گرفته و شرایط را پیگیری کرده و همچنین با تماس مستقیم با دانش آموزان، وضعیت آموزش دانش آموزان رصد خواهد شد، افزود: با ورود خیّران و دستگاه های حمایتی، اقدامات مؤثر و مطلوبی در حوزه تأمین تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان صورت گرفته و همچنان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه فرهنگ سازی ارکان مختلفی دارد که اطلاع رسانی و آموزش از جمله ارکان مهم این حوزه است، تاکید کرد: در خصوص صرفه جویی و مدیریت بهینه مصرف انرژی در حوزه مدارس، استاندارد سازی درب و پنجره ها، ایزوله سازی و بهینه سازی تجهیزات گرمایشی امری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 600 دانش آموز ابتدایی بازمانده از تحصیل در استان سمنان

شناسایی 600 دانش آموز ابتدایی بازمانده از تحصیل در استان سمنان