مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 17:152021-01-05اجتماعي

ضعف پوشش اینترنت، دلیل اصلی افت تحصیلی دانش آموزان راز و جرگلانی


رییس آموزش و پرورش راز و جرگلان گفت: بسیاری از دانش آموزان این شهرستان به علت ضعف پوشش اینترنت و نداشتن گوشی هوشمند نتوانستند در کلاس های مجازی شرکت کنند.

- عباس رضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در راز و جرگلان، اظهار کرد: به علت غیر حضوری بودن مدارس و عدم حضور 60 درصد از دانش آموزان این شهرستان در شبکه شاد، همچنین بنا به اعلام غیر رسمی دبیران، معلمان و مدیران دانش آموزان راز و جرگلانی در زمان آزمون که اکنون در حال برگزاری است با افت تحصیلی مواجه شده اند.

وی افزود: شرایط مدارس این شهرستان مشابه هم نیستند و وضعیت مدارس شهری با روستایی با توجه به امکانات متفاوت است.

رییس آموزش و پرورش راز و جرگلان با اشاره به این که بسیاری از دانش آموزان این شهرستان به علت ضعف پوشش اینترنت و نداشتن گوشی هوشمند نتوانستند در کلاس های مجازی شرکت کنند، افزورد: در حال حاضر معلمانی از این دانش آموزان امتحان می گیرند که این کمبود ها را نداشته و یا کمتر تجربه کرده اند.

وی در ادامه بیان کرد: هرچند که تمام معلمان و دبیران این شهرستان برای آموزش دانش آموزان تلاش کردند اما آموزش در سیستم آموزش و پرورش باید حضوری باشد.

رضایی افزود: بهتر بود همچون آغاز سال تحصیلی، تصمیم گیری برای حضوری و یا غیر حضوری برگزار کردن کلاس های درسی را به عهده خود مدارس گذاشته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف پوشش اینترنت، دلیل اصلی افت تحصیلی دانش آموزان راز و جرگلانی

ضعف پوشش اینترنت، دلیل اصلی افت تحصیلی دانش آموزان راز و جرگلانی