مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 18:102021-01-05ورزشي

برتری مس کرمان برابر زغال سنگ/بکماز:روی کاغذ هنوز شانس صعود داریم


سومین دیدار از اولین روز مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان با برتری تیم مس کرمان برابر تیم زغال سنگ و صدرنشینی این تیم در گروه دوم آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه دیدارهای روز نخست مرحله دوم از دور برگشت سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر یادواره شهید حسین پور جعفری از امروز سه شنبه 16 دی ماه دو تیم مس کرمان و زغال سنگ طبس آخرین دیدار گروه ب را انجام دادند که نارنجی پوشان مس موفق شدند در یک دیدار جذاب با نتیجه 28 بر 23 به برتری دست یابند.

تیم زغال سنگ طبس که با هدایت علیرضا بکماز سرمربی جوان در رقابت های لیگ برتر حاضر شده در این دیدار عملکرد خوبی مقابل تیم صدرنشین گروه ب به نمایش گذاشت اما عملکرد نارنجی پوشان و تدابیر سرمربی مس یعنی حمید صادقی شاه نشین بر تفکرات بکماز جوان غلبه کرد تا نماینده کرمان کماکان به صدرنشینی خود در گروه ب ادامه دهد.

پیش از این بازی دو مسابقه دیگر نیز انجام شد که تیم های فراز بام خاییز دهدشت و فولاد مبارکه سپاهان مقابل حریفان به برتری رسیدند.

علیرضا بکماز سرمربی تیم زغال سنگ طبس پس از شکست برابر مس کرمان گفت: کار صعود ما می توانست اینقدر پیچیده نباشد اما روی کاغذ هنوز شانس داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری مس کرمان برابر زغال سنگ/بکماز:روی کاغذ هنوز شانس صعود داریم

برتری مس کرمان برابر زغال سنگ/بکماز:روی کاغذ هنوز شانس صعود داریم