مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 20:402021-01-05سياسي

دارابی: شهید سلیمانی جهانی ترین سردار ایرانی در عرصه مقاومت است


معاون امور استان های صدا و سیما شهید سلیمانی را جهانی ترین سردار ایرانی در عرصه مقاومت توصیف کرد و گفت: سیره و منش حاج قاسم، الگوی بلندمدت ما برای حرکت در یکصد سال آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، علی دارابی در آیین اختتامیه نخستین همایش علمی رسانه و مکتب سلیمانی که در سالن همایش های بین المللی رسانه ملی برگزار شد با تشکر از اهتمام دانشگاه سازمان صدا و سیما و سایر برگزار کنندگان این همایش اظهار کرد: این رویداد مهم رسانه ای نقش مهمی در تبیین دیدگاه ها، مواضع و شناخت بیشتر و بهتر از سردار سلیمانی خواهد داشت.

وی افزود: تشکیل دبیرخانه دائمی و بین المللی شدن این همایش با حضور اساتید برگزیده دانشگاهی امری ضروری است که پیشنهاد می کنم در این زمینه بررسی های لازم صورت بگیرد.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه تحلیل محتوای وصیت نامه شهید سلیمانی یکی از مهمترین منابع برای شناخت افکار، اندیشه ها و منظومه فکری این شهید والامقام است گفت: در تحلیل محتوای وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی 14 مسئله باید مورد توجه قرار گیرد، مسائلی همچون تبعیت از اهل بیت(ع)، دین مداری، دفاع از دین، دفاع از مظلوم، حفظ نظام، حفظ ایران اسلامی، تاکید بر ولایت فقیه، همراهی با امام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارابی: شهید سلیمانی جهانی ترین سردار ایرانی در عرصه مقاومت است

دارابی: شهید سلیمانی جهانی ترین سردار ایرانی در عرصه مقاومت است