مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 02:502021-01-05اجتماعي

«رایسا» نرم افزار نخبه بابلی برای کلاس آنلاین 700 دانش آموز+عکس و فیلم


سعید فضیلت نخبه بابلی به همراه دیگر همکارش آقای عابسی نرم افزاری به نام رایسا تولید کرد و خودش درباره این نرم افزار می گوید؛ معلمان و دانش آموزان با نصب این نرم افزار می توانند به صورت آنلاین در کلاس های درس شرکت کنند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ جاوید عباسی یکی از نگرانی های شیوع معلمان و دانش آموزان در فضای مجازی انجام می شد اما چون اقدامات انجام شده منسجم نبوده امکان دریافت نتیجه هم وجود نداشت.

متولیان آموزشی در کشور تولید نرم افزار آموزشی شاد را در دستور کار خویش قرار داده و تا حدودی بخشی از نیازمندی های دانش آموزان در توسعه فعالیت آموزشی در فضای مجازی را فراهم کردند اما واقعا این نرم افزار هم نتوانست نیازهای واقعی خانواده ها را فراهم کند.

برخی از معلمان و دانش آموزان در توافق پشت پرده استفاده از سایر نرم افزارهای خارجی را برای تبادل اطلاعات درسی در دستور کار قرار داده و از نرم شاد تنها برای اعلام گزارش کار به آموزش و پرورش یا در حد رفع تکلیف استفاده می کنند.

اگرچه متولیان آموزشی در کشور معتقد هستند که نظارت ها در این بخش قوی است و معلمان نمی توانند از سایر نرم افزارها برای تبادل اطلاعات استفاده کنند اما حقایق موجود و تشکیل گروه های مجازی در سایر نرم افزارها موضوع غیرقابل انکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رایسا» نرم افزار نخبه بابلی برای کلاس آنلاین 700 دانش آموز+عکس و فیلم

«رایسا» نرم افزار نخبه بابلی برای کلاس آنلاین 700 دانش آموز+عکس و فیلم