مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 04:202021-01-06فرهنگي

«در رثای سیمرغ تجلی» کلید خورد/ ترویج آرمان ها و اندیشه های سردار


کارگاه خلق اثر هنری «در رثای سیمرغ تجلی» به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و به همت موزه هنرهای معاصر فلسطین فرهنگستان هنر، در نگارخانه خیال موسسه فرهنگی هنری صبا گشایش یافت.

- کارگاه خلق اثر هنری در رثای سیمرغ تجلی به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و به همت موزه هنرهای معاصر فلسطین فرهنگستان هنر، در نگارخانه خیال موسسه فرهنگی هنری صبا گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، آیین گشایش کارگاه نقاشی در رثای سیمرغ تجلی ، به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی توسط هنرمند عرصه مقاومت، حبیب الله صادقی روز سه شنبه، 16 دی ماه برگزار شد.

در این مراسم علیرضا اسماعیلی، سرپرست فرهنگستان هنر درباره چگونگی خلق این اثر هنری ارزشمند در تکریم مقام شامخ سردارِ شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و بیان کرد: باید به آقای صادقی دستمریزاد و خدا قوت بگوییم که چنین اثر هنری بزرگ و ارزشمندی را به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی عزیز خلق کرده است.

استاد صادقی با انتخاب عنوان در رثای سیمرغ تجلی برای این اثر به درستی به جایگاه نمادین و اسطوره ای سردار سلیمانی در بین ملت ما و در گفتمان انقلاب و پایداری اشاره کرده اند سردار سلیمانی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هم قهرمان ملت ما بود و هم قهرمان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«در رثای سیمرغ تجلی» کلید خورد/ ترویج آرمان ها و اندیشه های سردار

«در رثای سیمرغ تجلی» کلید خورد/ ترویج آرمان ها و اندیشه های سردار