مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 05:452021-01-06اقتصادي

توزیع بیش از 143میلیون لیتر نفت گاز یورو 4 در یزد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد از توزیع بیش از 143 میلیون لیتر نفت گاز یورو چهار در 9 ماهه نخست سال جاری در سطح استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد از توزیع بیش از 143 میلیون لیتر نفت گاز یورو چهار در 9 ماهه نخست سال جاری در سطح استان یزد خبر داد.

عبدالرضا انتظاری در این باره تصریح کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری، بیش از 143 میلیون لیتر نفت گاز یورو چهار در 12جایگاه سوخت منتخب در مسیر ترانزیت استان یزد تامین و توزیع شده است.

وی با اشاره به آغاز فصل زمستان، اظهار کرد: این شرکت در تامین سوخت زمستانی هیچ گونه مشکلی ندارد و برنامه ریزی های لازم را تدارکات دیده تا توزیع سوخت پایدار را در استان را فراهم سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد، انتظاری همچنین گفت: با توجه به اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع از طریق زیر ساخت بانکی، مصرف کنندگان نفت سفید و گاز مایع شامل خانوار، اصناف و صنایع می توانند در صورت اقدام نکردن تاکنون، برای ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده های نفتی(سدف) به آدرس NEWTEJARATASAN.

NIOPDC.

IR مراجعه و در قسمت ثبت خانوار، نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده و معرفی کارت بانکی خود اقدام کنند تا نسبت به تخصیص سهمیه آنان اقدام شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 143میلیون لیتر نفت گاز یورو 4 در یزد

توزیع بیش از 143میلیون لیتر نفت گاز یورو 4 در یزد