مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 05:552021-01-06ورزشي

حضور مسئولان فدراسیون کشتی در آرامگاه جهان پهلوان تختی


مسئولان فدراسیون کشتی صبح امروز و به مناسبت پنجاه و سومین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی بر مزار وی در آرامگاه ابن بابویه شهر ری حضور یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هر سال در چنین روزی یعنی هفدهم دی ماه سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی، جمع کثیری از مسئولان و چهره های ورزشی و عاشقان جهان پهلوان با حضور در آرامگاه ابن بابویه تهران بر مزار این اسطوره جوانمردی حضور می یابند.

امسال هم بال توجه به محدودیت های کرونایی جمعی از مسئولان فدراسیون کشتی با حضور بر مزار جهان پهلوان تختی، یاد و خاطره این مردن بزرگ را گرامی داشتند.

مراسم پنجاه و سومین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی، امسال در شرایطی متفاوت و زیر سایه سنگین محدودیت های کرونایی برگزار می شود؛ اما عاشقان این اسطوره مردانگی همچنان به او وفادار بودند و در این مکان گردهم آمدند.

جهان پهلوان غلامرضا تختی روز پنجم شهریور ماه سال 1309 در جنوب تهران به دنیا آمد و در روز هفدهم دی ماه 1346 در اوج محبوبیت و افتخار چشم از جهان فروبست و تأثیری عمیق در تاریخ ورزش ایران به یادگار گذاشت.

از جهان پهلوان تختی یک فرزند به نام بابک به یادگار مانده؛ فرزندی که البته بر خلاف پدر، راه کشتی را در پیش نگرفت، اما همواره با یاد و خاطره پدر زندگی می کند و حتی نام فرزندش را هم به یاد جهان پهلوان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مسئولان فدراسیون کشتی در آرامگاه جهان پهلوان تختی

حضور مسئولان فدراسیون کشتی در آرامگاه جهان پهلوان تختی